Sunday 19 November 2017

Forex Trading Kursus Review


Forex Trading Kursus Review Welkom Forex Veterane en beginners. Vandag wat ek wil om te praat oor wat jy moet kyk vir 'n Forex Kursus. Ons is die handel Forex vir meer as 10 jaar by Netpicks en lewendige handel kamers met forex hardloop vir meer as 5 jaar. So, sou ek sê dat ons weet wat ons praat. Laat my toe om eers te praat van die nuwe forex handelaar. Ons kry 'n baie oproepe en e-posse om ons te vertel dat hulle niks van die forex mark ken; sal ons natuurlik of program leer my dat? Dit is nie die hooffokus van 'n paar van die strategieë en stelsels wat ons verkoop, maar ons het vrye beginner kursusse wat jy kan begin met en dan is ons kursusse sal oorneem. Ons leer jou hoe om bestellings te plaas, hoe om die ambagte te bestuur, toe te handel en wanneer nie om handel te dryf. Ons doen al hierdie dinge in lewende sessies of klasse. So, jy regtig 'n voordeel as 'n nuwe forex handelaar omdat jy nie slegte gewoontes geleer en kan begin vars en leer die korrekte manier om handel te dryf. Trouens, ek gesels met 'n man in ons aanlyn ondersteuning en hy het vir my gesê hy was in 'n groot finansiële ramp en moet 'n klomp geld vinnig te maak. Hy het gesê hy het 'n 5K forex rekening kon open en wou maak 15K per week. Sjoe, is jy ernstig, wat nie graag om dit te doen. Ek het vir hom gesê dat die enigste wil doen wat saam met stapelgek risiko en as sy eerste handel nie wen nie, sou hy waarskynlik verloor sy 5K. Dit is die probleem met baie kursusse en mense wat wil handel forex te begin, hulle wil groot geld vinnig. Partye kursusse bied hierdie tipe van opbrengste. Ek is seker jy die e-pos gesien het, maak 200 pitte per dag, of ons nou net gemaak 1500 pitte op 'n handel. Hierdie tipe van handel is heel moontlik, maar as jy probeer en handel met oormatige risiko, jy is seker om te blaas uit jou rekening. Om die veteraan forex handelaar, jy weet wat jy wil. Jy het probeer om handel te dryf op jou eie of met 'n paar kursusse onder jou gordel en jy is nog steeds op soek na die stelsel of aanduiding dat jy konsekwent winsgewend sal maak. Dit is die sleutel, om geld te maak, die geld te hou en jou rekening stadig groei. Op hierdie manier kan jy jou risiko op elke handel te verminder as jou rekening groei en jy die vrees en gierigheid uit jou handel. Ok, kom ons kom terug na wat om te kyk in 'n Forex Kursus. 'N Stelsel wat is maklik om te gebruik en te leer. Toegang tot die ondersteuning van 'n Live Handel kamer. Seine wat duidelik inskrywing, tot stilstand kom en teikens, nie ambagte wat diskresionêre is gee. Toegang tot Afrigting en Handelaars wat jy kan lei langs jou Forex reis 'N Stelsel wat buigsaam en bygewerk om die huidige markte. Dit is ongelooflike, het ek net beskryf al die meeste al ons handel stelsels en strategieë. Ja, ek dink ek het. Dit is geen verrassing nie, want dit is wat ons doen hier op Netpicks vir die laaste 18 jaar. Probeer om nuwe en ou handelaars, hoe om korrek en winsgewend handel te dryf en konsekwent geld te maak leer. Moenie my woord vir dit. Hier is net 'n paar van die vele getuienisse van handelaars wat begin het om dit reg te kry! Dit is van Bill B. 8 Augustus 2013 18:28 Ek het begin handel Trend Jumper vir Forex MT4 lewe net 3 kort weke gelede en my rekening is reeds 17%. Ek hou van hoe skoon die grafiek kyk wat maak dit maklik om die handel Opstellings sien. Im swing handel 12 geldeenhede met behulp van daaglikse bars. Dit neem ongeveer 15 minute om elke aand kyk na die kaarte en óf betree nuwe bestellings of wanneer dit nodig is tot stilstand kom op bestaande bedrywe te verander. Na 'n wankelrige begin (gekoop in Julie), Ek is op 34% as van 2013/12/31. Dankie vir die maak van 'n stewige stelsel. So, wat kan ons hieruit leer. Ek dink hy het die handel met 'n bietjie te veel risiko die eerste paar weke sedert hy op 17%, of hy het net 'n mooi string ambagte. Die belangrikste ding is dat hy nie hoër gegaan het in die risiko, net omdat hy 3 groot weke, en hy grootgeword sy rekening stadig oor die afgelope 6 maande. Dit is hoe jy 'n winsgewende handelaar. Kom ons kyk na ervaring 'n ander handelaar se. Waardeer jou vinnige antwoord en die aflaai skakel. Kersfees het inderdaad vroeg vir my kom ek dink dit is 'n ware briljante stelsel, en dit lyk so goed en aangenaam vir die oog ook. Baie dankie vir om saam die Keltner klokke stelsel, en ook vir die deel dit met mede-handelaars. Jy het baie moeite in die maak van hierdie 'n hoë-waarskynlikheid handel stelsel. Ric wys daarop dat ons gee groot ondersteuning en hulp met ons stelsels. Dit is eenvoudig, skoon en ons werk dit as dit nodig is, want ons gebruik dit self elke dag. Groot taak Ric, ons is bly om ons stelsels en sukses met ander handelaars deel. Ek sal 'n skakel te heg onder met 'n aantal gratis opvoedkundige webinars en meer oor 'n paar van ons stelsels. Ons hoop dat jy jou opleiding hier sal verder met almal op Netpicks.

No comments:

Post a Comment